Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

dino_na_idnes

16. 1. 2011 22:10
Jiná rada

Já to vyřešil (přiznám se, že spíše náhodou, než že by to byl záměr) tak, že jsem si vybral jeden krám, kde se oháknu od trencí po kabát a mám už vychytané všechny velikosti.

Poprvé (a podruhé a potřetí) jsem tam tedy se ženou zašel, ale dnes už si tam pro kalhoty nebo košili zajdu sám a nemusím si je ani zkoušet, protože znám své míry a tak mrknu na čísla a písmena a mám to, jediné, co vybírám, je pohledem střih a hmatem materiál. A tím, že je to jeden krám, odpadá nejen to, že by ta čísla mohla zklamat, ale i takové věci jako hledání pánské sekce či dumání, jak fungují kabinky.

0 0
možnosti

Camino

20. 1. 2011 7:01
Re: Jiná rada

Priste si s sebou vemte Cindy Cerberus, Vasi kolegini blogerku, urcite Vam poradi....je to zdejsi arbiter mody ;-D

0 0
možnosti

Šach.mat

16. 1. 2011 21:33
Závěrečná rada výborná!

Vyjde to trošku dráž ;-), ale spokojenost na obou stranách ;-D

0 0
možnosti

Alfa samec

16. 1. 2011 20:05
Ano, ta absence

jednoznačného dělení na pánské, dámské a dětské mě neskutečně vytáčí. Někde si 5 minut vybírám nějaké oblečení, a pak zjistím, že je to pro ženské. A připadám si jak úchyl. A také ještě jeden poznatek - dámské a dětské oddělení, když už je to někde aspoň trochu rozděleno, zabírají většinu plochy prodejny. Pro chlapi se někde v koutku krčí pár regálů. To je pak výběr...

0 0
možnosti

Al - Koholík

16. 1. 2011 19:30
S a XS

Tak pardon, ale velikosti jsou odvozeny od anglických slov (S-small, M-Medium, L-Large a X je extra) takže XS (extra small) je logicky menší než S(small)... Takže vaše kamarádka tvrzením, že XS je větší než S neměla pravdu!! ;-) Jinak samozřejmě nakupovat neumím.. Kamarádka mi taky ukáže pár podle ní hezkých kousků, já si vyberu to co se mi líbí + pár navíc a zkouším velikosti (už vím, že trička mám M-L!! :) )

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS